Ta strona wykorzytuje pliki COOKIE. Informacje na temat sposobu wykorzystywania zawarte są w polityce COOKIES.
Korzystajac ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij

Jarmarki Świąteczne

Oferty Sylwestrowe autokar

narty 2019/20 autokarem

narty 2019/20 dojazd własny

Biuro podróży - Agencja Turystyczna ZEFIR Tarnowskie Góry ul.Krakowska 25

Newsletter
Chcesz otrzymywać najnowsze oferty na swoje konto e-mail ?
Dodaj swój adres poniżej :
Wypisz z newslettera
Aktualności
Przejazdy autokarowe w okresie Świąt Bożego Narodzenia

 Bilety od 129  

więcej ...
Przejazdy autokarowe

więcej ...
Grecja - nowy podatek turystyczny od 01.01.2018 !

więcej ...
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

więcej ...
Wiza do Turcji - aktualne przepisy


 Informacja o aktualnych
 zasadach

więcej ...
Uwaga! Wyjazd nieletniego za granicę.

.

więcej ...
Przejazdy autokarowe ze Śląska nad morze!!!

  Rozkład jazdy 

więcej ...
Nowy podatek turystyczny !!!

więcej ...

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Imprezy turystyczne

  1. Czy jesteście organizatorem imprez turystycznych prezentowanych na stronie www.atzefir.pl ?
    Nie jesteśmy organizatorem ofert prezentowanych w naszym serwisie. Agencja Turystyczna Zefir w Tarnowskich Górach jest tylko i wyłącznie agentem. Oferty prezentowane na witrynie www.atzefir,pl są ofertami innych touroperatorów. Organizatorzy z którymi współpracujemy są wyszczególnieniu w zakładce nasi partnerzy.
     
  2. Jak wyszukać interesującą mnie ofertę?
    Ofertę można wyszukać na 2 sposoby:
    a) pierwszy poprzez wyszukiwarkę ofert (patrz zdjęcie poniżej)


    Zdjęcie nr 1                                                                   Zdjęcie nr 2

    b) po drugie korzystając z wyselekcjonowanej przez nas oferty wprowadzonej na stronę. Oferta ta jest podzielona na grupy, np.: wczasy autokarem, wczasy samolotem, obozy i kolonie itd.


    Zdjęcie nr 3

    Jeśli na naszej stornie internetowej nie zaleźli Państwo satysfakcjonującej oferty to prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego - znajdziemy coś odpowiedniego i prześlemy ofertę.


    Zdjęcie nr 4
     
  3. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?
    Dokonywać rezerwacji można na kilka sposobów:
    a) przychodząc do nas osobiście do biura
    b) po wyszukaniu interesującej oferty zadzwonić lub przesłać maila - my założymy rezerwację oraz przekażemy dane do przelewu. Umowa jest wysyłana mailem lub pocztą. Należy ją podpisać i odesłać (również mailem albo pocztą).
    c) poprzez system rezerwacyjny. Każda oferta na naszej stronie (obojętnie w jaki sposób wyszukana) ma możliwość rezerwacji.
    Uwaga! Wszystkie rezerwacje dokonywane na naszej stronie są rezerwacjami na zapytanie. Każdorazowo po rezerwacji przez Państwa oferty sprawdzamy czy jest ona dostępna i potwierdzamy ją lub proponujemy coś alternatywnego.
    W przypadku rezerwacji miejsc oferty znalezionej w sposób opisany w punkcie 2.b) podane ceny są cenami katalogowymi. Każdorazowo sprawdzamy czy miejsca są jeszcze dostępne oraz czy cena jest aktualna (w tym przypadku nie ma na bieżąco aktualizowanych cen, wszelkie promocje sprawdzane są dopiero po przesłaniu przez Państwa zgłoszenia. Również ceny osób na dostawkach oraz dzieci są korygowane dopiero po złożeniu rezerwacji przez Państwa).
    Przeczytaj również -> jak rezerwować
     
  4. Przy rezerwacji oferty mam podaną tylko cenę za os. dorosłą. Jak zarezerwować dziecko lub osobę na dostawce?
    Przy rezerwacji oferty znajdującej się w jednym z boksów (patrz zdjęcie nr 3) podane ceny są za osobę w pokoju 2 osobowym przy zakwaterowaniu minimum 2 osób.
    Ceny za osoby na dostawce oraz dzieci nie są w tym systemie uwzględnione.
    Jeżeli chcą Państwo zarezerwować więcej niż 2 osoby to proszę w formularzu wpisać i zarezerwować po kwocie takiej samej jak jest za 1. i 2. osobę pełnopłatną. Po weryfikacji rezerwacji zmienimy cenę dla 3. osoby na dostawce oraz dzieci zgodnie z obowiązującymi cenami w systemie rezerwacyjnym.


    Zdjęcie nr 5
     
  5. Jestem singlem - czy ceny podane w ofertach są również dla osób podróżujących samotnie?
    Ceny w ofertach wyszukanych poprzez system rezerwacyjny opisany w punkcie 2. a) uwzględniają już dopłatę do pokoju jednoosobowego.
    Pozostałe oferty na naszej stronie zawierają ceny dla 1 osoby w pokoju dwuosobowym przy zakwaterowane min. 2 osób. Przy rezerwacji takiej oferty każdorazowo potwierdzamy cenę dla singla. Bardzo często w ofercie znajduje się informacja ile wynosi dopłata do pokoju 1 osobowego. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości odnośnie ceny prosimy o kontakt.

  6. Jeżeli wybieram się na wycieczkę objazdową sam/sama muszę uiszczać dopłatę za pokój jednoosobowy?
    To zależy od organizatora. W większości przypadków, jeżeli zgadzają się Państwo na dokwaterowanie, to dopłaty za pokój jednoosobowy nie trzeba uiszczać. Jeżeli natomiast będą Państwo chcieli być w pokoju sami to taka opłata jest obowiązkowa.
     
  7. Czy ceny w waszym serwisie są aktualne?
    Ceny pojawiające się w wyszukiwarce opisanej w punkcie 2. a) są cenami aktualnymi. Tutaj znajdą Państwo aktualną cenę za osobę na dostawce, dziecko (należy wpisać dokładną datę urodzenia dziecka przy wyszukiwaniu oferty) oraz cenę dla singla.
    Natomiast ceny ofert wyszukanych sposobem opisanym w punkcie 2. b) są cenami katalogowymi (chyba, że w ofercie jest podana inna informacja). W tym przypadku dostępność miejsc oraz aktualna cena (uwzględniająca rabaty lub wprowadzone w późniejszym czasie dopłaty np. paliwowe) jest potwierdzana dopiero po złożeniu przez Państwa rezerwacji.
    Jeżeli po zarezerwowaniu oferty podana cena nie odpowiada Państwu, zawsze można rezerwację taką anulować.
     
  8. Czy trzeba przyjechać osobiście do biura, żeby podpisać umowę?
    Nie jest to konieczne. Po zgłoszeniu nam rezerwacji, jeśli mamy taką możliwość to zakładamy rezerwację wstępną i przesyłamy Państwu dane do przelewu. Po przelaniu należności za imprezę turystyczną umowę możemy Państwo przesłać mailem do wydrukowania lub pocztą. Państwo taką umowę podpisują i również nam odsyłają mailem lub pocztą.
     
  9. Jak otrzymam umowę, jeśli dokonuję rezerwacji przez internet?
    Umowę mogą Państwo otrzymać drogą mailową lub przez pocztę.
     

Bilety autokarowe

  1. W jaki sposób można dokonać rezerwacji biletu autokarowego?
    Bilety autokarowe na trasy międzynarodowe można rezerwować na 2 sposoby:
    a) przesyłając nam mailem prośbę (minimum 2 dni przed wyjazdem, ponieważ potrzebny jest czas na dopełnienie wszystkich formalności z tym związanych)
    b) poprzez nasz system rezerwacyjny dostępny na stronie www.atzefir.pl


    Zdjęcie nr 6

    Zanim przejdą Państwo do systemu rezerwacyjnego prosimy o wybranie przewoźnika: Eurobus lub Sindbad (wybieramy przewoźnika poprzez kliknięcie na jego nazwę).
    Po wybraniu przewoźnika przejdą Państwo do wyszukiwarki gdzie można zarezerwować bilet.
     
  2. Czy oprócz Eurobusa i Sindbada można rezerwować innych przewoźników?
    Oczywiście. W obu wyszukiwarkach można rezerwować bilety również innych przewoźników.

  3. W jaki sposób otrzymam bilet, jeśli zarezerwuję go przez stronę internetową?
    Po dokonaniu płatności bilet jest generowany automatycznie i wysyłany na wskazany podczas rezerwacji adres mailowy. Taki bilet należy wydrukować i zabrać ze sobą do autobusu.

Jeżeli nie znaleźli Państwo powyżej odpowiedzi na swoje pytania prosimy o kontakt.

Copyright © Agencja Turystyczna Zefir